К. Славейкова: Скъпото гориво накара шофьорите да слязат от колите си
Инвестираме в научно-изследователска дейност, за да пестим разходи на клиентите, казва директорът на Shell България
09:00 | 05.12.12 г. 12Препоръчан материал от партньор на investor.bg
Камелия Славейкова, изпълнителен директор на Shell България. Снимка: Личен архив
-
Пол Кругман: Извънредно объркан съм по отношение на лихвите
-
Macy's прави бавни стъпки обратно към успеха
-
От 3 юни започва търговията с правата за увеличението на капитала на „Смарт Органик“
-
Латинска Америка също посяга към мита, за да спре китайската стомана
-
София е на осмо място в Европа по най-ниска доходност от отдаване на имот под наем
-
Ще се трансформира ли големият обем депозити в банките в инвестиции
-
Средно по 448 лв. месечно са пенсиите с разсрочено плащане от втория стълб
-
ПИБ отрича да преговаря с потенциален нов собственик
-
БНБ поиска от банките да затегнат правилата за ипотечните кредити
-
Служителите на Tesla живеят в ежедневен страх заради фирмен имейл
-
Делото срещу бос от „Якудза“ припомня заплахата от трафик на ядрени материали
-
Светът вече е друг, а с него дойде и моментът европейските лидери да се събудят
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
От 3 юни започва търговията с правата за увеличението на капитала на „Смарт Органик“
-
Европейските пазари приключиха на червено с отслабване на положителната инерция
-
SOFIX прехвърли 870 пункта, след като акциите на ПИБ поскъпнаха с над 9%
-
„Монбат“ няма да разпределя дивидент тази година
-
Nasdaq се отдръпва от рекордните си стойности*
-
МВФ: Великобритания се нуждае от още 30 млрд. паунда за стабилизиране на дълга
преди 11 години Луда работа .Къде е рафинерията им?какво е това ВЕЛИКО ШЕЛСКО ГОРИВО. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Доживях и след зареждане в Шел борд компа да ми изпише "вода в горивото". Иначе, много им били качествни горивата.За Варна става дума. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години да бе, нищо вярно с действителността. На мен ми заредиха 46 литра в резервоар от 45 литра, в който има все пак останали 5-6 литра(на една от най-голамите и "реномирани" вериги). А горивния филтър го сменям на 10 000 км(въпреки че според майстора ми е правилно да се сменя на 20 000 км), щото колата спира да върви. Така че всичко е едно голямо мошеничество и то по две направления - качество и количество! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години За самолетното гориво се оказа, че дори юридически няма друг доставчик освен Лукойл - пълен монопол. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години И аз потвърждавам разлика от почти 1л/100км при зареждане в БГ и на запад.Особено лошо е качеството при дизела - не малко помпи на дизелови двигатели се счупиха. При това двигатели на по 2-3г. Относно Шел - горивата им са много зле. На места бензинджиите им разреждат горивото. Даже доколкото имам спомен ги хванаха и в лабораториите пред 3г., че не продават ***, а не гориво по стандарт.Липсата на числа напълно доказва липсата на каквато и да е била конкуренция на този пазар. Административната тежест задуши конкуренцията и навлизане на този пазар е невъзможно. Ако си припомним последните неуспешни опити за нови вериги бензиностанции - турците от Опет, Темпо ги съсипаха - въобще пазара на горива е основен инструмент за грабеж на моменти законен(доколкото законите са нагласени) в други не.Най показателно е как Нефтохим отчита загуби?!? Очевадно източване на печалби в чужда посока при положение, че Лукойл сами си доставят суровината и могат да си сложат каквато цена пожелаят. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Прави ли ви впечатление, че няма никакви числа - колко л. бензин/дизел/газ/метан се продават, кой колко % държи от тях и какъв е общият оборот. Нито колко от тях са производство на Лукойл и колко са внос. Иначе разпъваме локуми на 3 стр. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Не съм забелязал да са намалели колите, това че цените на горивата ни са високи за стандарта не е отказало много хора от колите, за мен сегашните цени са добре, ако се запазят такива и занапред ще е супер. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години За качеството на горивата си прав, моята кола гори 10л на 100км в БГ и 8.5л в Германия. Не знам как става това чудо, обаче в Германия ми е по-евтино, въпреки че горивото е около 10% по-скъпо. А с тези цени на горивата ще ни направят като китайците преди 10 години - всички на велосипеди. Иронично е - китайците замениха велосипедите с коли, а европейците колите заменят за велосипеди. Да живее ЕС, за да се грижи за спортната ни форма. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Госпожата почти не говори в числа, а набляга на общите приказки. Целите юли, август и септември държаха ултра-високи цени на горивата, изнудвайки хората по време на жътва и отпуски. От тогава насам цените спаднаха с поне 20 ст., без да има съществена промяна в цената на петрола в евро. Предполагаме, че и в момента не ни го подаряват, още по-малко пък да разботят на загуба, както се опитваше да ни убеди др. Златев. Моята лична стратегия е да зареждам горива от доставчици извън картела Лукойл, Петрол, Шел, ОМВ. При доказан или високовероятен внос, зареждам от там. Колкото до качеството - всеки, който е карал колата си в Австрия и Германия забелязва как разходът му пада с между 05 и 0.7 л/100 км., което само за себе си е показателно какво сипват в резервоарите ни тук. Другото, което аз очаквам е, че след като почти заличиха дребните търговци чрез главно административни мерки, сега ще почнат да се самоизяждат веригите. В този смисъл положението на Шел ми изглежда най-безперспективно. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Ние пък смятаме, че разлика в качествата на горивата има и тя е в полза на горивата в цивилизованите държави, каквато бг не е.А иначе е ясно, че всячески се крепи лукойл и му се дават нечестни конкурентни предимства. отговор Сигнализирай за неуместен коментар